Etusivu / Ylioppilaiden muistamisjärjestelmä

Ylioppilaiden muistamisjärjestelmä

ONNEA UUSILLE YLIOPPILAILLE!

Ylioppilaiden muistamislistat on nyt suljettu. Voit muistaa kauttamme ylioppilasta jälleen ensi keväänä.

Järjestelmän kautta jätetyt muistamiset toimitetaan ylioppilaille juhlapäivänä.

Nivala-Seura kerää vuosittain perinteiset ylioppilaiden muistamislistat. Yksittäisillä henkilöillä on mahdollista lahjoittaa ylioppilaille haluamansa summa rahaa, jotka tilitetään ylioppilaille kootusti. Toimitamme ylioppilaalle lahjasumman ja näyttävän adressin, jossa on häntä muistaneiden henkilöiden nimet.

Ennen kuin ylioppilaan nimi tulee listoille, Nivala-Seuran on saatava ylioppilaalta lupa keräykseen. Nivala-Seura lähettää Nivalan lukiolle pyynnön, jossa määritellään luvanantotapa. Jokainen tuleva ylioppilas vastaa itse luvanannosta suoraan Nivala-Seuralle annettujen ohjeiden mukaisesti. Muista lukioista kirjoittaneet eivät saa lupapyyntöä, vaan vastaavat ilmoittamisesta kokonaan itse. Ilmoittautua voi heti valmistumisen varmistuttua osoitteeseen info@nivalaseura.fi.

Nivala-Seura kerää muistamiset internet-palvelun kautta. Muistamiset voi tehdä kotoa käsin ja maksaa verkkopankkitunnuksilla. Mikäli käytössä ei ole verkkopankkitunnuksia, muistamisen voi silti tehdä valmiiksi internetissä. Maksaminen tapahtuu Nivala-Puodissa internet-palvelun antamaa numeroa vastaan. Mikäli internet-yhteyttä ei ole käytettävissä, muistamisen voi tehdä kokonaan Nivala-Puodissa. Puodissa muistamiset maksetaan aina käteisellä.